Czym się zajmujemy?
Powiatowy Zarząd Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości wykonuje zadania na podstawie uchwały Zarządu Powiatu Gnieźnieńskiego. Działamy w pionach organizacyjnych – Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, działu Nieruchomości i Administracji, działu księgowo-finansowego i stanowiska do spraw kancelarii i zamówień publicznych. Nasze zadania opierają się na ścisłej współpracy pomiędzy wszystkimi działami. Dlatego możemy pracować szybciej i bardziej efektywnie.
W ramach naszych działań zajmujemy się:
• prowadzeniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym ewidencji gruntów i budynków, ewidencji sieci uzbrojenia terenu, gleboznawczej klasyfikacji gruntu,
-
- tworzeniem i udostępnianiem opracowań kartograficznych,
-
- tworzeniem, prowadzeniem i udostępnianiem baz danych,
-
- koordynacją usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,
-
- zakładaniem osnów szczegółowych,
-
- przeprowadzaniem powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywaniem i prowadzeniem map i tabel taksacyjnych,
-
- ochroną znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych,
-
- zadaniami z zakresu gospodarki nieruchomościami.